ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ЄВРОВЕКТОР
UAH
  • EUR
  • USD
Додайте товари для порівняння

Реєстрація ТОВ онлайн - юридичний сервіс по реєстрації бізнеса в Україні.

Ви плануєте відкрити товариство з обмеженою відповідальністю та не знаєте з чого почати? Тоді Вам дуже пощастило! Ми легко і швидко це зробимо за Вас! Наша пропозиція дуже проста. Ви замовляєте послугу у нас, і протягом найкоротшого часу ми Вам цю послугу надаємо. Вам не доведеться витрачати весь день на пошуки того, в чому професіоналами є саме ми. Фахівці ЮК ЄВРО-ВЕКТОР вивчають особливості відкриття бізнесу в Україні з 2008 року. Для отримання юридичної консультації або послуги реєстрації ТОВ Вам не потрібно відвідувати наші офіси, всі консультації з питань реєстрації підприємства та саме реєстрацію підприємства Ви отримаєте дистанційно. А крім основних послуг Ви в подарунок отримаєте від компанії додаткові послуги, які суттєво вплинуть на розвиток Вашого бізнесу, і завдяки чого Ви заощадите великі кошти.
Наші послуги складаються з двох сервісів - усна консультація з питань реєстрації ТОВ та комплекс послуг – реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю.

Перший сервіс - усна юридична консультація - комплекс 1*.

Усна юридична консультація допоможе Вам перед реєстрацією розібратися в одному або відразу в декількох питаннях:
- яку ОПФВ - організаційну-правову форму власності (ФОП, ТОВ, ТДВ, ПТ..) потрібно обрати у Вашому випадку (можливо, Вам вигідніше обрати іншу ОПФВ, або законодавство забороняє обирати ТОВ в Вашому випадку, а регламентує іншу форму підприємства);
- як вибрати назву підприємства;
- які документи потрібні для реєстрації ТОВ;
- які вимоги до Засновників підприємства;
- які вимоги до статутного капіталу;
- які вимоги до юридичної адреси;
- які вимоги до директора;
- скільки класів КВЕД можна обрати.

Перший сервіс - усна юридична консультація - комплекс 2*.

До цього сервісу входить все, що входить в послугу - усна юридична консультація - комплекс 1*, та на додаток допоможе Вам перед реєстрацією розібратися в одному або відразу в декількох наступних питаннях: - чим відрізняється модельний статут від індивідуалізованого;
- як обрати систему оподаткування;
- які види та ставки податків у ТОВ;
- скільки класів КВЕД можна обрати;
- чи потрібні мені якісь дозволи чи ліцензії .
Усна консультація може проходити по одному з перерахованих засобів звязку за попередньою згодою сторін: телефон, Skype, Viber, WhatsApp, Telegram, WeChat. Якщо кількість, глибина питань та відповіді на них (об’єм консультації) складають більше часу, ніж це встановлено в послузі, то Замовнику буде запропоновано оплатити додаткову, попередньо узгоджену суму, про що йому буде попередньо повідомлено.

За результатом консультації, якщо виявиться необхідність реєстрації ТОВ або підприємства іншої форми власності, фахівці компанії запропонують Вам наш другий сервіс, безумовно, з дуже вигідною знижкою.

Другий сервіс: усна консультація, підготовка документів та реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю.

До цього сервісу входить все, що входить в послуги «усна консультація з питань реєстрації ТОВ», та на додаток – проведення процедури реєстрації ТОВ згідно з замовлених послуг. Реєстрація може бути проведена двома способами – онлайн реєстрація ТОВ та реєстрація шляхом подання документів до уповноваженого реєстратора в залежності від обраного сервісу. Повна інформація про об’єм замовлених послуг вказана в характеристиці обраної послуги. В залежності від обраного комплексу сервісу можуть входити наступні послуги:
- попередня консультація Замовника;
- надання попереднього переліку документів, необхідних для реєстрації товариства;
- аналіз документів Замовника;
- перевірка назви ТОВ на тотожність;
- підбір класів КВЕД;
- надання юридичної адреси для реєстрації ТОВ;
- складання Протоколу товариства;
- обрання модельного або складання індивідуалізованого статуту;
- складання засновницького договору;
- заповнення реєстраційної форми для проведення процедури реєстрації підприємства;
- проведення реєстрації товариства;
- моніторинг процесу прийняття на облік в Податкову службу, Пенсійний фонд, Регіональну Статистику;
- отримання Виписки з реєстру підприємств;
- отримання цифрових підписів на підприємство;
- реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);
- складання та подання запиту на отримання Витягу платника ПДВ;
- отримання Витягу платника ПДВ;
- реєстрація платником єдиного податку (ЄП);
- складання та подання запиту на отримання Витягу платника ЄП;
- отримання Витягу платника ЄП;
- отримання печатки підприємства;
- складання першого наказу про директора;
- організація відкриття банківського рахунку;
- реєстрація логотипу (торговельної марки) підприємства та інші послуги.
Подарунки від компанії, які до Вас можуть потрапити:
- рекомендації Головного бухгалтера ЮК ЄВРО-ВЕКТОР по основним заходам, які необхідно організувати по бухгалтерському обліку після реєстрація товариства;
- рекомендації (інструкція) провідних юристів ЮК ЄВРО-ВЕКТОР по основним заходам, здійснення яких необхідно організувати після реєстрації ТОВ;
- сертифікат на 1000 грн на бухгалтерське та юридичне обслуговування.
Цей сервіс для людей, які не мають часу на пригоди при реєстрації товариства, на 95% ми все зробимо за Вас. Підготовка документів займає від одного робочого дня, після чого ми здійснимо реєстрацію ТОВ згідно обраного пакету. А після проведення повного комплексу послуг відправимо готовий пакет документів на зручну для Замовника адресу. Справжній етап виконання послуги нами – забезпечує юридичну точність та абсолютну впевненість для Вас в процесі здійснення господарської діяльності.
Якщо Ви не знайшли в характеристиках товару будь-яку послугу, необхідну для Вашого бізнесу, Ви можете вибрати додаткові пункти, використовуючи відповідні фільтри на сторінці
Реєстрація ТОВ.
Якщо Ви не знаєте, яку систему оподаткування, печатку, кількість класів КВЕД потрібно обрати, або Ви сумніваєтесь в правильному виборі послуги, то натисніть на кнопку - фіолетового кольору, в правому нижньому кутку, і Вам буде запропонована допомога юристів-експертів, які допоможуть замовити необхідний для Вас за всіма характеристиками комплекс послуг.

 

Обираючи цей сервіс, Ви наближаєте свій тріумф!
ЮК ЄВРО-ВЕКТОР

 

Які термін реєстрації ТОВ для Херсонської області?
Відповісти
Дякую за допомогу у відкритті ТОВ. Рекомендую цих професіоналів своєї справи!
Відповісти
Можно ли открыть ТОВ путём перевода его из действующего ФОПа?
Відповісти
Георгий, Добрый день. Нет
Відповісти
Дякую за роботу вашої компанії та ваших людей! Швидко, оперативно і головне що допомогли.

На подальше - сподіваюся на більш широкий спектр послуг :)
Відповісти
Дякую ЮК "ЄВРОВЕКТОР" за надану консультації щодо реєстрації ТОВ! Професіонали своєї справи! Після запуску, обов'язково будемо звертатися за юридичним супроводом нашої діяльності!
Відповісти
Ще 1 комментарий
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Реєстрація ТОВ - онлайн: усна юридична консультація, код послуги А2-08-03-00

Артикул А2-08-03-00
Актуальна
2 250 грн
4 050 грн
Порівняти
Зміст послуги
Склад засновників
Оберіть форму статуту

Установчим документом товариства є статут. Статут товариства може бути модельним або індивідуалізованим. Модельний статут складається з обов'язкових норм. Індивідуалізований статут складається юристами з обов'язкових норм та доповнюється додатковими нормами, але такими, що не заборонені законом.

Оберіть систему оподаткування

Базові ставки податків на прибуток або доходи суб'єктів господарювання:

єдиний податок - 5% з доходу (дохід - кошти отримані від продажу);
єдиний податок - 3% з доходу і 20% ПДВ (ПДВ - податок на додану вартість);
єдиний податок (фермерське господарство) - 0,19 - 6,33% вартості 1 га;
загальна система - 18% з прибутку (прибуток = дохід-витрати);
загальна система - 18% з прибутку і 20% ПДВ.

Витяг платника ЄП - єдиного податку

Якщо Ви обрали єдиний податок (ЄП), то на підтвердження статусу платника ЄП перед контрагентами (покупцями або продавцями робіт, товарів або послуг) Ви можете отримати Витяг платника ЄП. Складання запиту, подання його до державних органів та отримання витягу ми рекомендуємо замовити за допомогою наших юристів..

Отримання витягу платника ПДВ

Якщо Ви обрали систему оподаткування з ПДВ, то на підтвердження статусу платника ПДВ перед контрагентами (покупцями або продавцями робіт, товарів або послуг) Ви можете отримати Витяг платника ПДВ. Складання запиту, подання його до державних органів та отримання витягу ми рекомендуємо замовити за допомогою наших юристів.

Юридична адреса

Однією з вимог до ТОВ перед реєстрацією є наявність юридичної адреси (адреси місця знаходження). Якщо у Вас не має такої адреси, оберіть в цьому фільтрі відповідь - "да", і ми Вам запропонуємо таку адресу.

Характеристики
Зміст послуги усна юридична консультація
Форма взаємовідносин

 

Публічний договір приєднання про надання послуг 

 

на договірних умовах
Послугу надає юридична компанія ЄВРОВЕКТОР
Перелік населених пунктів, де надається послуга Одеса; Київ¹; Вінниця; Луцьк; Дніпро; Авдіївка; Житомир; Ужгород; Запоріжжя; Івано-Франківськ; Кропивницький; Біловодськ; Львів; Миколаїв; Полтава; Рівне; Суми; Тернопіль; Харків; Херсон; Хмельницький; Черкаси; Чернівці;
Склад засновників чотири засновника: фізичні особи, громадяни України.
Оберіть систему оподаткування

Базові ставки податків на прибуток або доходи суб'єктів господарювання:

єдиний податок - 5% з доходу (дохід - кошти отримані від продажу);
єдиний податок - 3% з доходу і 20% ПДВ (ПДВ - податок на додану вартість);
єдиний податок (фермерське господарство) - 0,19 - 6,33% вартості 1 га;
загальна система - 18% з прибутку (прибуток = дохід-витрати);
загальна система - 18% з прибутку і 20% ПДВ.

потрібна консультація
Зміст першого сервісу - 1.1 юридична консультація - розкриває загальні питання порядку, що виникають у Засновників перед реєстрацією ТОВ
Зміст першого сервісу - 1.2 об'єм юридичної консультації - до 20 хв.

АЛГОРИТМ надання послуги!

ЗАМОВНИК

- вибирає послугу;

- підписує електронний договір;

- оплачує послугу;

- отримує чек про оплату послуги.


КОМПАНІЯ - відділи надання послуг та якості:

- отримує повідомлення про оплату;

- зв'язується із Замовником і уточнює деталі;

- виконує послуги;

- перевіряє якість виконаних послуг.


КОМПАНІЯ - відділ надання послуг:

- повідомляє Замовника про готовність надати замовлені послуги:

а) надає консультацію усно (у разі замовлення усної консультації);

б) висилає Замовнику на e-mail документи, що підтверджують виконання послуг (якщо це письмова консультація);

в) передає Замовнику оригінали документів, що підтверджують факт виконання послуг, зручним для клієнта способом (якщо замовлена послуга - документ(и), що складалися Виконавцем, та/або юридичний супровід певних процедур, результатом яких є отримання певних документів у третіх осіб, в тому числі, в органах влади, підприємствах, організаціях);

- отримує від Замовника інформацію/повідомлення про відповідність - усної консультації, письмової консультації, складених документів, в залежності від замовлення - замовленим послугам.


КОМПАНІЯ - відділ якості:

- уточнює у Замовника ступінь якості наданих послуг;

- нагороджує Виконавця, якщо Замовник поставив високий бал за обслуговування;

- вносить в систему якості послуг, що надаються, - доповнення, якщо Замовник визначив, що є необхідність підвищити якість послуг;

- завершення послуги.


Ми дякуємо Вам за інтерес, проявлений до нашого сервісу, і бажаємо великих успіхів!! 

Порядок здійснення замовлення і оплати!

  1. Зробіть замовлення на сайті або по телефону.
  2. Заповніть форму замовлення або назвіть менеджеру наступні данні: прізвище, ім' я, телефон, e-mail, спосіб доставки, спосіб оплати.
    • У разі заповнення форми оплати в інтернет магазині здійсніть оплату кредитною карткою через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
    • У разі замовлення по телефону після здійснення замовлення на Ваш е-mail прийде лист з рахунком на оплату, при активації якого у Вас буде можливість сплатити послуги через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
  3. Після здійснення оплати на Ваш е-mail прийде лист-квитанція з зазначенням номера Вашого замовлення.

Шановні покупці! Перевіряйте розділ СПАМ, так як повідомлення з квитанцією може потрапити в цей розділ.

Порядок здійснення доставки!

  1. Доставка результату виконаних послуг (письмової консультації) здійснюється на e-mail Замовника.
  2. Доставка результату виконаних послуг (оформлених документів) здійснюється шляхом:
  • Самовивозу - безкоштовно;
  • Новою поштою по Україні - за тарифами пошти.
  • Кур'єром до дверей - за тарифами пошти.
  • Міжнародної поштовою службою - за тарифами пошти.

Порядок здійснення гарантійних зобов'язань!

Виконавець здійснює гарантійну підтримку якості наданих послуг протягом шести місяців з моменту їх прийняття клієнтом у випадку допущення виконавцем юридичної помилки або надання ним неповного об’єму послуг згідно із замовленням клієнта. Гарантійна підтримка не розповсюджується на послуги з надання консультації з певних питань. Послуги з надання консультації надаються з урахуванням накопиченого професійного досвіду виконавця та мають виключно рекомендований характер. Виконавець не наділений повноваженнями офіційного тлумачення законодавства, відповідно до п. 2 ст. 150 Конституції України, офіційне тлумачення Конституції України та законів України відносить до компетенції Конституційного Суду України.
 

Повернення!
Послуги не можуть бути повернуті, але гроші за неякісні послуги повертаються протягом 14 календарних днів зручним способом для клієнта (готівкою, на карту Visa/MasterCard). У разі виявлення неякісних послуг, будь ласка, зверніться до відділу якості юридичної компанії EUROVECTOR за наступними контактами:

е-mail: info@evrovektor.com
тел: +380965182838

Вгору