Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик

Юридична консультація підбір - КВЕД .

Ведення бізнесу - це ведення господарської діяльності певного напряму. Для систематизації всіх дозволених видів діяльності існує спеціальний класифікатор - Класифікатор видів економічної діяльності (КВЕД). При реєстрації будь-якого бізнесу вибирається один КВЕД в якості основного і кілька додаткових або другорядних. Інформація по всіх вибраних видів діяльності передається держреєстратору при реєстрації компанії або фізособи-підприємця, а також в податкову службу. Надалі, якщо з'являється така необхідність, можна додавати КВЕДи або виключати з реєстру.
До питання підбору видів діяльності необхідно підходити дуже відповідально, тому що деякі з них безпосередньо пов'язані з вибраною системою оподаткування, а також з отриманням додаткових дозвільних документів (ліцензій, дозволів). Щоб уникнути в подальшому неприємних ситуацій, з питання підбору видів економічної діяльності радимо звертатися до фахівців. Юристи нашої компанії підберуть Вам максимально необхідну кількість КВЕДів для Вашого бізнесу (ФОП, ТОВ, БО і т.д.), надавши при цьому повну інформацію щодо відповідності обраної системи оподаткування та необхідності отримання додаткових дозвільних документів (при наявності).

Перший сервіс: усна консультація.

Переваги даної послуги в тому, що вона надається в дуже короткі терміни, мінімально - від 10 хвилин. Також усна юридична консультація допоможе Вам розібратися ще в деяких питаннях:
- чи можу я здійснювати господарську діяльність з обраними КВЕДами;
- чи потрібна ліцензія на КВЕДи, які обрані;
- чи можна вибрати відповідний КВЕД, і щоб при цьому він не ліцензувався;
- як нові КВЕДи додати до вже існуючих КВЕД;
- мене оштрафувала податкова за невірно обраний КВЕД (и), що робити;
- на мене подали в суд за те, що я надавав (ла) послуги, що не відповідають обраним КВЕД, що робити;
- скільки всього КВЕДів може зареєструвати підприємець;
- як визначити з 6 класів КВЕД основний;
- що буде, якщо основний КВЕД приносить менше прибутку, ніж другорядні.
Усна консультація може проходити по будь-якому зручному для Вас засобу зв'язку (телефон, Skype, Viber і т.п.).

Другий сервіс: письмова консультація.

Вибравши цю послугу, наші фахівці нададуть Вам письмову консультацію, де будуть вказані клас або класи КВЕД (до 6 класів), докладний опис до цих класів. А в подарунок Ви отримаєте детальну консультацію, які наслідки чекають підприємця, який здійснює господарську діяльність по класах КВЕД, не внесених до реєстру при реєстрації фізичної особи-підприємця, як не потрапити на штраф при заповненні книги доходів, а також які звіти необхідно подавати.
Вибираючи сервіс успішних, Ви наближаєте свій тріумф!
ЮК ЄВРО-ВЕКТОР

 

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Юридична консультація з підбору - КВЕД для фізосіб-підприємців (1-6 класів)

Артикул А2-26-00
Актуальна
1 300 грн
2 900 грн
Зміст послуги
Кількість класів КВЕД в пакеті
Характеристики
Послугу надає eurovector
Форма взаємовідносин на договірних умовах
Формат разширення файла консультації PDF файл
Характеристика текста и шрифта консультації Times New Roman, 14
Спосіб отримання консультації на e-mail
Зміст консультації по КВЕД Рекомендації фахівців (юристів) щодо обраня коректного класу/класів КВЕД, що підходять до Вашого виду діяльності, розширене пояснення до рекомендованого класу, зауваження, прізвище та ім'я фахівця.
Питання, які Замовник може поставити для отримання послуги Який КВЕД підходить до мого виду діяльності
Джерело інформації в консультації Законодавчі акти України
Об'єм консультації Відповідь фахівця на запитання - запропоновані класи КВЕД, згідно обраних послуг
Характер консультації Рекомендаційно-суб'єктивний
Межі застосування рекомендованих КВЕДів При реєстрації суб'єкта господарювання, у разі змін до видів діяльності
Термін надання консультації Від 30 хв до 16 робочих годин в залежності від кількості класів та складності запитань
Подарунок від компанії Безкоштовна консультація відповідно до опису послуги
Країна надання послуги По всім країнам

АЛГОРИТМ надання послуги!

ЗАМОВНИК

- вибирає послугу;

- підписує електронний договір;

- оплачує послугу;

- отримує чек про оплату послуги.


КОМПАНІЯ - відділи надання послуг та якості:

- отримує повідомлення про оплату;

- зв'язується із Замовником і уточнює деталі;

- виконує послуги;

- перевіряє якість виконаних послуг.


КОМПАНІЯ - відділ надання послуг:

- повідомляє Замовника про готовність надати замовлені послуги:

а) надає консультацію усно (у разі замовлення усної консультації);

б) висилає Замовнику на e-mail документи, що підтверджують виконання послуг (якщо це письмова консультація);

в) передає Замовнику оригінали документів, що підтверджують факт виконання послуг, зручним для клієнта способом (якщо замовлена послуга - документ(и), що складалися Виконавцем, та/або юридичний супровід певних процедур, результатом яких є отримання певних документів у третіх осіб, в тому числі, в органах влади, підприємствах, організаціях);

- отримує від Замовника інформацію/повідомлення про відповідність - усної консультації, письмової консультації, складених документів, в залежності від замовлення - замовленим послугам.


КОМПАНІЯ - відділ якості:

- уточнює у Замовника ступінь якості наданих послуг;

- нагороджує Виконавця, якщо Замовник поставив високий бал за обслуговування;

- вносить в систему якості послуг, що надаються, - доповнення, якщо Замовник визначив, що є необхідність підвищити якість послуг;

- завершення послуги.


Ми дякуємо Вам за інтерес, проявлений до нашого сервісу, і бажаємо великих успіхів!! 

Порядок здійснення замовлення і оплати!

  1. Зробіть замовлення на сайті або по телефону.
  2. Заповніть форму замовлення або назвіть менеджеру наступні данні: прізвище, ім' я, телефон, e-mail, спосіб доставки, спосіб оплати.
    • У разі заповнення форми оплати в інтернет магазині здійсніть оплату кредитною карткою через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
    • У разі замовлення по телефону після здійснення замовлення на Ваш е-mail прийде лист з рахунком на оплату, при активації якого у Вас буде можливість сплатити послуги через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
  3. Після здійснення оплати на Ваш е-mail прийде лист-квитанція з зазначенням номера Вашого замовлення.

Шановні покупці! Перевіряйте розділ СПАМ, так як повідомлення з квитанцією може потрапити в цей розділ.

Порядок здійснення доставки!

  1. Доставка результату виконаних послуг (письмової консультації) здійснюється на e-mail Замовника.
  2. Доставка результату виконаних послуг (оформлених документів) здійснюється шляхом:
  • Самовивозу - безкоштовно;
  • Новою поштою по Україні - за тарифами пошти.
  • Кур'єром до дверей - за тарифами пошти.
  • Міжнародної поштовою службою - за тарифами пошти.

Порядок здійснення гарантійних зобов'язань!

Виконавець здійснює гарантійну підтримку якості наданих послуг протягом шести місяців з моменту їх прийняття клієнтом у випадку допущення виконавцем юридичної помилки або надання ним неповного об’єму послуг згідно із замовленням клієнта. Гарантійна підтримка не розповсюджується на послуги з надання консультації з певних питань. Послуги з надання консультації надаються з урахуванням накопиченого професійного досвіду виконавця та мають виключно рекомендований характер. Виконавець не наділений повноваженнями офіційного тлумачення законодавства, відповідно до п. 2 ст. 150 Конституції України, офіційне тлумачення Конституції України та законів України відносить до компетенції Конституційного Суду України.

 

Повернення!
Послуги не можуть бути повернуті, але гроші за неякісні послуги повертаються протягом 14 календарних днів зручним способом для клієнта (готівкою, на карту Visa/MasterCard). У разі виявлення неякісних послуг, будь ласка, зверніться до відділу якості юридичної компанії EUROVECTOR за наступними контактами:

е-mail: control.dept@evrovektor.com
тел: +380965182838

Вгору