ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ЄВРОВЕКТОР
UAH
  • EUR
  • USD
Додайте товари для порівняння

Юридичний супровід отримання посвідки на проживання в Україні – дітям, батьків іноземців, отримавших тимчасову посвідку на проживання в Україні

Якщо Ви іноземець чи особа без громадянства, та Вам необхідно отримати посвідку на проживання в Україні – дитині, батьків іноземців, отримавших тимчасову посвідку на проживання в Україні, Вам дуже пощастило, ми – запропонуємо Вам найлегший спосіб це зробити. Спеціалісти ЮК ЄВРО-ВЕКТОР вивчають міграційне та міжнародне право, та практикують у наданні послуг в сфері міграції з 2008 року, тобто мають величезний досвід у цих питаннях.
Наші послуги складаються з двох сервісів – усна консультація з питань отримання посвідки на проживання в Україні – дітям, батьків іноземців, отримавших тимчасову посвідку на проживання в Україні і комплекс послуг: усна консультація, підготовка документів для отримання посвідки на проживання в Україні – дітям, батьків іноземців, отримавших тимчасову посвідку на проживання в Україні, супровід подання документів до Органів Міграційної служби*.

Перший сервіс: усна консультація з питань отримання посвідки на проживання в Україні – дітям, батьків іноземців, отримавших тимчасову посвідку на проживання в Україні:

Ця послуга допоможе Вам розібратися, чи потрібна Вам посвідка на тимчасове проживання, який перелік документів подається на отримання Посвідки на тимчасове проживання. Ви отримаєте консультацію з питань: визначення підстав для отримання посвідки на тимчасове проживання, визначення необхідності отримання чи неотримання Візи в Україну, надання заказнику переліку необхідних документів, вивчення наданих заказником документів. Також додаткова буде надано інформацію про адресу органів Міграційної служби та режим їх роботи, перелік необхідний документів та план дій з розрахунком граничних термінів подання документів на отримання посвідки на тимчасове проживання.

Другий сервіс: усна консультація, підготовка документів для отримання посвідки на тимчасове проживання, супровід подання документів до органів Міграційної служби*.

До цього сервісу входить все що входить в послугу «Усна консультація з питань отримання посвідки на тимчасове проживання» та на додаток юридичний експертний висновок, про перелік додаткових заходів, необхідних для завершення формування пакету документів, перелік необхідних змін в документах, юридичну консультацію з приводу отримання Візи для в’їзду в Україну , запис до Посольства на певний час, підготовка документів для отримання Візи в Україну, приведення пакету документів відповідно до міграційного та міжнародного законодавства, супровід заказника в органах Міграційної служби при подачі заяви та отриманні готового документа. Цей сервіс максимально оптимальний! Ми складемо необхідні заяви, анкети, здійснимо переклад документів з іноземної на українську мову, укладемо договори страхування від імені іноземця, завіримо необхідні документи нотаріально, сплатимо державне мито та за необхідністю відправимо Вам готовий пакет документів з інструкціями застосування на будь-яку зручну для Вас адресу. Підготовка документів займає від одного робочого дня, після чого ми Вас запишемо на будь-який зручний для Вас час для подачі заяви в орган Міграційної служби. Строк виготовлення Тимчасової посвідки на проживання у вигляді ID картки складає 15 робочих днів. Справжній етап виконання послуги нами – забезпечує юридичну точність та абсолютну впевненість для Вас при поданні документів.
Бажаємо Вам успіхів!

 

Супер!!!
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Посвідка на тимчасове проживання в Україні для дітей іноземців, що мають вже такі посвідки

Артикул CRP4-02-12
Актуальна
12 500 грн
16 500 грн
Порівняти
Мова консультації
Зміст послуги
Країна громадянства
Характеристики
Послугу надає Юридична компанія ЄВРО-ВЕКТОР
Форма взаємовідносин на договірних умовах
Джерело інформації в консультації законодавчі акти України та міжнародні договори
Мова консультації Українська.
Зміст послуги усна консультація, аналіз документів, експертний висновок, формування пакета документів, дистанційний супровід отримання посвідки*
Пакет документів для отримання посвідки на тимчасове проживання (+)
Детальна інструкція про порядок подання документів * (+)
Квитанція про оплату державних послуг за отримання посвідки (+)
Страховой полис на 1 рік (+)
Країна громадянства Без обмежень

АЛГОРИТМ надання послуги!

ЗАМОВНИК

- вибирає послугу;

- підписує електронний договір;

- оплачує послугу;

- отримує чек про оплату послуги.


КОМПАНІЯ - відділи надання послуг та якості:

- отримує повідомлення про оплату;

- зв'язується із Замовником і уточнює деталі;

- виконує послуги;

- перевіряє якість виконаних послуг.


КОМПАНІЯ - відділ надання послуг:

- повідомляє Замовника про готовність надати замовлені послуги:

а) надає консультацію усно (у разі замовлення усної консультації);

б) висилає Замовнику на e-mail документи, що підтверджують виконання послуг (якщо це письмова консультація);

в) передає Замовнику оригінали документів, що підтверджують факт виконання послуг, зручним для клієнта способом (якщо замовлена послуга - документ(и), що складалися Виконавцем, та/або юридичний супровід певних процедур, результатом яких є отримання певних документів у третіх осіб, в тому числі, в органах влади, підприємствах, організаціях);

- отримує від Замовника інформацію/повідомлення про відповідність - усної консультації, письмової консультації, складених документів, в залежності від замовлення - замовленим послугам.


КОМПАНІЯ - відділ якості:

- уточнює у Замовника ступінь якості наданих послуг;

- нагороджує Виконавця, якщо Замовник поставив високий бал за обслуговування;

- вносить в систему якості послуг, що надаються, - доповнення, якщо Замовник визначив, що є необхідність підвищити якість послуг;

- завершення послуги.


Ми дякуємо Вам за інтерес, проявлений до нашого сервісу, і бажаємо великих успіхів!! 

Порядок здійснення замовлення і оплати!

  1. Зробіть замовлення на сайті або по телефону.
  2. Заповніть форму замовлення або назвіть менеджеру наступні данні: прізвище, ім' я, телефон, e-mail, спосіб доставки, спосіб оплати.
    • У разі заповнення форми оплати в інтернет магазині здійсніть оплату кредитною карткою через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
    • У разі замовлення по телефону після здійснення замовлення на Ваш е-mail прийде лист з рахунком на оплату, при активації якого у Вас буде можливість сплатити послуги через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
  3. Після здійснення оплати на Ваш е-mail прийде лист-квитанція з зазначенням номера Вашого замовлення.

Шановні покупці! Перевіряйте розділ СПАМ, так як повідомлення з квитанцією може потрапити в цей розділ.

Порядок здійснення доставки!

  1. Доставка результату виконаних послуг (письмової консультації) здійснюється на e-mail Замовника.
  2. Доставка результату виконаних послуг (оформлених документів) здійснюється шляхом:
  • Самовивозу - безкоштовно;
  • Новою поштою по Україні - за тарифами пошти.
  • Кур'єром до дверей - за тарифами пошти.
  • Міжнародної поштовою службою - за тарифами пошти.

Порядок здійснення гарантійних зобов'язань!

Виконавець здійснює гарантійну підтримку якості наданих послуг протягом шести місяців з моменту їх прийняття клієнтом у випадку допущення виконавцем юридичної помилки або надання ним неповного об’єму послуг згідно із замовленням клієнта. Гарантійна підтримка не розповсюджується на послуги з надання консультації з певних питань. Послуги з надання консультації надаються з урахуванням накопиченого професійного досвіду виконавця та мають виключно рекомендований характер. Виконавець не наділений повноваженнями офіційного тлумачення законодавства, відповідно до п. 2 ст. 150 Конституції України, офіційне тлумачення Конституції України та законів України відносить до компетенції Конституційного Суду України.
 

Повернення!
Послуги не можуть бути повернуті, але гроші за неякісні послуги повертаються протягом 14 календарних днів зручним способом для клієнта (готівкою, на карту Visa/MasterCard). У разі виявлення неякісних послуг, будь ласка, зверніться до відділу якості юридичної компанії EUROVECTOR за наступними контактами:

е-mail: info@evrovektor.com
тел: +380965182838

Вгору