ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ЄВРОВЕКТОР
UAH
  • EUR
  • USD
Додайте товари для порівняння
Відгуки 3
Дякую вашій компанії за те що здійснили мою мрію: стати громадянином України! Ви круті, тому я впевнено можу рекомендувати вас всім
Відповісти
Thank you for your help in getting all the paperwork done! I applied and have no regrets.
Відповісти
The information for the certificate of permanent residence needs to be amended. Do you provide this service?
Відповісти
Jacob M., Hello, yes! We provide this service. The service consists of two parts and the first is a consultation
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Постійна посвідка на проживання в Україні ID-картка: Оформлення та консультація

Артикул PRP1-00-00
Актуальна
12 600 грн
Порівняти
Мова консультації
Підстави отримання
Зміст послуги
Характеристики
Послугу надає Юридична компанія ЄВРОВЕКТОР
Форма взаємовідносин на договірних умовах
Джерело інформації в консультації законодавчі акти України та міжнародні договори
Термін надання консультації від 30 хв до 16 робочих годин в залежності від завантаженності фахівців
Пакет документів для отримання посвідки на тимчасове проживання (+)
Квитанція про оплату державних послуг за отримання посвідки (+)
Детальна інструкція про порядок подання документів * (+)
Переклади документів на українську мову (+)
Спосіб отримання підготовленого пакету документів для отримання посвідки на тимчасове проживання в офісі компанії або поштовою службою за рахунок замовника
Об'єм консультації усна до 30 хвилин, письмова - вичерпний перелік необхідних документів для отримання посвідки, інструкція щодо порядку подання документів та отримання бланку ID - карти, адреса та телефони відповідних органів влади

АЛГОРИТМ надання послуги!

ЗАМОВНИК

- вибирає послугу;

- підписує електронний договір;

- оплачує послугу;

- отримує чек про оплату послуги.


КОМПАНІЯ - відділи надання послуг та якості:

- отримує повідомлення про оплату;

- зв'язується із Замовником і уточнює деталі;

- виконує послуги;

- перевіряє якість виконаних послуг.


КОМПАНІЯ - відділ надання послуг:

- повідомляє Замовника про готовність надати замовлені послуги:

а) надає консультацію усно (у разі замовлення усної консультації);

б) висилає Замовнику на e-mail документи, що підтверджують виконання послуг (якщо це письмова консультація);

в) передає Замовнику оригінали документів, що підтверджують факт виконання послуг, зручним для клієнта способом (якщо замовлена послуга - документ(и), що складалися Виконавцем, та/або юридичний супровід певних процедур, результатом яких є отримання певних документів у третіх осіб, в тому числі, в органах влади, підприємствах, організаціях);

- отримує від Замовника інформацію/повідомлення про відповідність - усної консультації, письмової консультації, складених документів, в залежності від замовлення - замовленим послугам.


КОМПАНІЯ - відділ якості:

- уточнює у Замовника ступінь якості наданих послуг;

- нагороджує Виконавця, якщо Замовник поставив високий бал за обслуговування;

- вносить в систему якості послуг, що надаються, - доповнення, якщо Замовник визначив, що є необхідність підвищити якість послуг;

- завершення послуги.


Ми дякуємо Вам за інтерес, проявлений до нашого сервісу, і бажаємо великих успіхів!! 

Порядок здійснення замовлення і оплати!

  1. Зробіть замовлення на сайті або по телефону.
  2. Заповніть форму замовлення або назвіть менеджеру наступні данні: прізвище, ім' я, телефон, e-mail, спосіб доставки, спосіб оплати.
    • У разі заповнення форми оплати в інтернет магазині здійсніть оплату кредитною карткою через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
    • У разі замовлення по телефону після здійснення замовлення на Ваш е-mail прийде лист з рахунком на оплату, при активації якого у Вас буде можливість сплатити послуги через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
  3. Після здійснення оплати на Ваш е-mail прийде лист-квитанція з зазначенням номера Вашого замовлення.

Шановні покупці! Перевіряйте розділ СПАМ, так як повідомлення з квитанцією може потрапити в цей розділ.

Порядок здійснення доставки!

  1. Доставка результату виконаних послуг (письмової консультації) здійснюється на e-mail Замовника.
  2. Доставка результату виконаних послуг (оформлених документів) здійснюється шляхом:
  • Самовивозу - безкоштовно;
  • Новою поштою по Україні - за тарифами пошти.
  • Кур'єром до дверей - за тарифами пошти.
  • Міжнародної поштовою службою - за тарифами пошти.

Порядок здійснення гарантійних зобов'язань!

Виконавець здійснює гарантійну підтримку якості наданих послуг протягом шести місяців з моменту їх прийняття клієнтом у випадку допущення виконавцем юридичної помилки або надання ним неповного об’єму послуг згідно із замовленням клієнта. Гарантійна підтримка не розповсюджується на послуги з надання консультації з певних питань. Послуги з надання консультації надаються з урахуванням накопиченого професійного досвіду виконавця та мають виключно рекомендований характер. Виконавець не наділений повноваженнями офіційного тлумачення законодавства, відповідно до п. 2 ст. 150 Конституції України, офіційне тлумачення Конституції України та законів України відносить до компетенції Конституційного Суду України.
 

Повернення!
Послуги не можуть бути повернуті, але гроші за неякісні послуги повертаються протягом 14 календарних днів зручним способом для клієнта (готівкою, на карту Visa/MasterCard). У разі виявлення неякісних послуг, будь ласка, зверніться до відділу якості юридичної компанії EUROVECTOR за наступними контактами:

е-mail: info@evrovektor.com
тел: +380965182838

Вгору