Кількість
|
Вартість
|
||
|
АЛГОРИТМ надання послуги!
ЗАМОВНИК
- вибирає послугу;
- підписує електронний договір;
- оплачує послугу;
- отримує чек про оплату послуги.
КОМПАНІЯ - відділи надання послуг та якості:
- отримує повідомлення про оплату;
- зв'язується із Замовником і уточнює деталі;
- виконує послуги;
- перевіряє якість виконаних послуг.
КОМПАНІЯ - відділ надання послуг:
- повідомляє Замовника про готовність надати замовлені послуги:
а) надає консультацію усно (у разі замовлення усної консультації);
б) висилає Замовнику на e-mail документи, що підтверджують виконання послуг (якщо це письмова консультація);
в) передає Замовнику оригінали документів, що підтверджують факт виконання послуг, зручним для клієнта способом (якщо замовлена послуга - документ(и), що складалися Виконавцем, та/або юридичний супровід певних процедур, результатом яких є отримання певних документів у третіх осіб, в тому числі, в органах влади, підприємствах, організаціях);
- отримує від Замовника інформацію/повідомлення про відповідність - усної консультації, письмової консультації, складених документів, в залежності від замовлення - замовленим послугам.
КОМПАНІЯ - відділ якості:
- уточнює у Замовника ступінь якості наданих послуг;
- нагороджує Виконавця, якщо Замовник поставив високий бал за обслуговування;
- вносить в систему якості послуг, що надаються, - доповнення, якщо Замовник визначив, що є необхідність підвищити якість послуг;
- завершення послуги.
Ми дякуємо Вам за інтерес, проявлений до нашого сервісу, і бажаємо великих успіхів!!