ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ЄВРОВЕКТОР
UAH
  • EUR
  • USD
Додайте товари для порівняння
Відгуки 2
Спасибо компании не только за консультацию, а и за помощь в решении вопроса с открытием счёта! Остался доволен.
Відповісти
Интересует такой вопрос: можно ли открыть счёт в украинском банке будучи заграницей? И помогаете ли вы с этим?
Відповісти
Виктор, Здравствуйте. Да, мы сопровождаем данную процедуру
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Відкриття рахунку для громадян України, усна консультація, підготовка документів, відкриття рахунку для громадян України, код послуги А10-10-238

Артикул А10-10-238
Актуальна
5 500 грн
7 000 грн
Порівняти
Країна знаходження (перебування) Замовника
Характеристики
Послугу надає юридична компанія ЄВРОВЕКТОР
Країна знаходження (перебування) Замовника Ukraine
Зміст послуги усна консультація, підготовка документів, відкриття рахунку для громадян України
Розділ 2. СПЕЦИФІКАЦІЯ ЗА ЗМІСТОМ ОБРАНИХ ПОСЛУГ:
пп. 2.30 надання попередньої юридичної консультації
пп. 2.32 складання тексту довіреності для юридичного супроводу процедури відкриття розрахункового рахунку
пп. 2.33 складання інструкції щодо порядку завірення тексту довіреності
пп. 2.34 відправлення тексту довіреності та інструкції на e-mail Замовника
пп. 2.35 проведення консультації Замовника в процесі оформлення довіреності
пп. 2.36 організація відправлення і отримання через поштові служби оформленої довіреності
пп. 2.41 юридичний супровід процедури відкриття розрахункового рахунку в українському банку
пп. 2.42 transfer of documents, information to the Customer about opening a current account in Ukraine
Розділ 3. ДОКУМЕНТИ, ЩО ОТРИМУЄ ЗАМОВНИК:
пп. 3.1 certificate of absence of tax debt in Ukraine - citizens traveling abroad for permanent residence - permanent residence
пп. 3.2 power of attorney, which was provided by the Customer for representation of interests in state bodies
Термін підготовки пакету документів 2 - 8 hours
Терміни виконання послуг 1-3 дні
Спосіб отримання підготовленого пакету документів в офісі компанії або поштовою службою за рахунок Замовника

АЛГОРИТМ надання послуги!

ЗАМОВНИК

- вибирає послугу;

- підписує електронний договір;

- оплачує послугу;

- отримує чек про оплату послуги.


КОМПАНІЯ - відділи надання послуг та якості:

- отримує повідомлення про оплату;

- зв'язується із Замовником і уточнює деталі;

- виконує послуги;

- перевіряє якість виконаних послуг.


КОМПАНІЯ - відділ надання послуг:

- повідомляє Замовника про готовність надати замовлені послуги:

а) надає консультацію усно (у разі замовлення усної консультації);

б) висилає Замовнику на e-mail документи, що підтверджують виконання послуг (якщо це письмова консультація);

в) передає Замовнику оригінали документів, що підтверджують факт виконання послуг, зручним для клієнта способом (якщо замовлена послуга - документ(и), що складалися Виконавцем, та/або юридичний супровід певних процедур, результатом яких є отримання певних документів у третіх осіб, в тому числі, в органах влади, підприємствах, організаціях);

- отримує від Замовника інформацію/повідомлення про відповідність - усної консультації, письмової консультації, складених документів, в залежності від замовлення - замовленим послугам.


КОМПАНІЯ - відділ якості:

- уточнює у Замовника ступінь якості наданих послуг;

- нагороджує Виконавця, якщо Замовник поставив високий бал за обслуговування;

- вносить в систему якості послуг, що надаються, - доповнення, якщо Замовник визначив, що є необхідність підвищити якість послуг;

- завершення послуги.


Ми дякуємо Вам за інтерес, проявлений до нашого сервісу, і бажаємо великих успіхів!! 

Порядок здійснення замовлення і оплати!

  1. Зробіть замовлення на сайті або по телефону.
  2. Заповніть форму замовлення або назвіть менеджеру наступні данні: прізвище, ім' я, телефон, e-mail, спосіб доставки, спосіб оплати.
    • У разі заповнення форми оплати в інтернет магазині здійсніть оплату кредитною карткою через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
    • У разі замовлення по телефону після здійснення замовлення на Ваш е-mail прийде лист з рахунком на оплату, при активації якого у Вас буде можливість сплатити послуги через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
  3. Після здійснення оплати на Ваш е-mail прийде лист-квитанція з зазначенням номера Вашого замовлення.

Шановні покупці! Перевіряйте розділ СПАМ, так як повідомлення з квитанцією може потрапити в цей розділ.

Порядок здійснення доставки!

  1. Доставка результату виконаних послуг (письмової консультації) здійснюється на e-mail Замовника.
  2. Доставка результату виконаних послуг (оформлених документів) здійснюється шляхом:
  • Самовивозу - безкоштовно;
  • Новою поштою по Україні - за тарифами пошти.
  • Кур'єром до дверей - за тарифами пошти.
  • Міжнародної поштовою службою - за тарифами пошти.

Порядок здійснення гарантійних зобов'язань!

Виконавець здійснює гарантійну підтримку якості наданих послуг протягом шести місяців з моменту їх прийняття клієнтом у випадку допущення виконавцем юридичної помилки або надання ним неповного об’єму послуг згідно із замовленням клієнта. Гарантійна підтримка не розповсюджується на послуги з надання консультації з певних питань. Послуги з надання консультації надаються з урахуванням накопиченого професійного досвіду виконавця та мають виключно рекомендований характер. Виконавець не наділений повноваженнями офіційного тлумачення законодавства, відповідно до п. 2 ст. 150 Конституції України, офіційне тлумачення Конституції України та законів України відносить до компетенції Конституційного Суду України.
 

Повернення!
Послуги не можуть бути повернуті, але гроші за неякісні послуги повертаються протягом 14 календарних днів зручним способом для клієнта (готівкою, на карту Visa/MasterCard). У разі виявлення неякісних послуг, будь ласка, зверніться до відділу якості юридичної компанії EUROVECTOR за наступними контактами:

е-mail: info@evrovektor.com
тел: +380965182838

Вгору