ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ЄВРОВЕКТОР
UAH
  • EUR
  • USD
Додайте товари для порівняння

Юридична консультація з отримання посвідки на тимчасове проживання на підставі шлюбу з громадянином України

Якщо Ви іноземець або особа без громадянства, і Вам необхідно отримати тимчасову посвідку на проживання (ТПП) в Україні, Вам дуже пощастило, ми - запропонуємо Вам найлегший спосіб це зробити. Дана юридична консультація забезпечить Вам економію і за часом, і по коштах. Вам не доведеться повертатися додому неодноразово - за документами, які від Вас вимагатимуть чиновники, ми передбачимо всі їхні вимоги, і цей процес для Вас буде абсолютно легким. Фахівці ЮК ЄВРО-ВЕКТОР вивчають міграційне та міжнародне право і практикують надання послуг в сфері міграції з 2008 року. Для отримання юридичної консультації Вам не потрібно відвідувати наші офіси, ми надаємо її в письмовій або в усній формі дистанційно.
Консультація може включати від одного до п’яти сервісів.

Перший сервіс - усна юридична консультація *.
В цей сервіс входить: вивчення Вашої мети і обставин, визначення підстави для подачі документів на ТПП, надання усної інформації про перелік заходів і форми документів, необхідних в Вашому випадку для отримання тимчасової посвідки на проживання, згідно міграційного права України, а також міжнародним договорам, укладеним між Україною та державою Вашого походження. Цей сервіс допоможе Вам визначитись з підставами для отримання посвідки на тимчасове проживання в Україні, документами та іншими заходами, що допоможуть Вам впевнено планувати отримання посвідки на тимчасове проживання в Україні.

Другий сервіс - усна і письмова спрощена юридична консультація **.
В цей сервіс входить: вивчення Вашої мети і обставин, визначення підстави для подачі документів на ТПП, надання письмової інформації про перелік заходів і форми документів, необхідних в Вашому випадку для отримання тимчасової посвідки на проживання, згідно міграційного права України, а також міжнародним договорам, укладеним між Україною та державою Вашого походження. Цей сервіс допоможе Вам визначитись з підставами для отримання посвідки на тимчасове проживання в Україні, документами та іншими заходами, та всю інформацію Ви отримаєте не тільки усно, а і письмово на Ваш e-mail. І це дуже зручно тому, що Ви можете в будь-який час переглядати цю консультацію і впевнено планувати отримання посвідки на тимчасове проживання в Україні.

Третій сервіс - аналіз документів і усна юридична консультація ***.
В цей сервіс входить: вивчення Вашої мети і обставин, визначення підстави для подачі документів на ТПП, надання замовнику переліку необхідних документів, вивчення наданих замовником документів для подачі на отримання тимчасової посвідки на проживання, надання замовнику усної інформації про перелік додаткових заходів, необхідних для завершення формування пакету документів, переліку необхідних змін в документи або про відповідність цих документів міграційному та міжнародному законодавству, і готовності їх для успішного подання на отримання ТПП в Україні. Цей сервіс допоможе Вам визначитись з підставами для отримання посвідки на тимчасове проживання в Україні, документами та іншими заходами, а ще він має дуже важаливу складову - вивчення Ваших документів перед преїздом в Україну, і це дуже зручно, тому що якщо, документи мають недоліки, помилки, або такі що не можуть бути прийняті в Україні, то Вам фахівці компанії обов'язково про інформують, та нададуть консультацію що до порядку виправлення документів, і після виправлення ви можете впевнено планувати отримання посвідки на тимчасове проживання в Україні. Этот сервис поможет Вам определиться с основаниями для получения вида на жительство в Украине, документами и другими мерами. Еще он имеет очень важную составляющую - изучение Ваших документов перед приездом в Украину, и это очень удобно тем, что, если документы имеют недостатки, ошибки или они такие, что не могут быть приняты в Украине, то специалисты компании обязательно Вас проинформируют и проконсультируют о порядке исправления документов. А после исправления Вы можете уверенно планировать поездку в Украину и получение вида на жительство.


Четвертий сервіс - аналіз документів і експертний висновок ****.
В цей сервіс входить: вивчення Вашої мети і обставин, визначення підстави для подачі документів на ТПП, надання замовнику переліку необхідних документів, вивчення наданих замовником документів, надання замовнику письмової інформації - юридичного експертного висновку про перелік додаткових заходів, необхідних для завершення формування пакета документів, переліку необхідних змін в документи або про відповідність цих документів міграційному та міжнародному законодавству, готовності їх для успішної подачі на отримання ТПП в Україні. Цей сервіс допоможе Вам визначитись з підставами для отримання посвідки на тимчасове проживання в Україні, документами та іншими заходами. Ще він має дуже важливу складову - вивчення Ваших документів перед приїздом в Україну, і це дуже зручно тому, що, якщо документи мають недоліки, помилки або вони такі, що не можуть бути прийняті в Україні, то фахівці компанії обов'язково Вас проінформують та нададуть консультацію щодо порядку виправлення документів. І всю цю інформацію Ви отримаєте не тільки усно, але і на e-mail. А після виправлення Ви можете впевнено планувати поїздку в Україну та отримання посвідки на тимчасове проживання.

П'ятий сервіс - аналіз документів, експертний висновок, формування пакету документів на отримання ТПП *****.
В цей сервіс входить: вивчення Вашої мети і обставин, визначення підстави для подачі документів на ТПП, надання замовнику переліку необхідних документів, вивчення наданих замовником документів, надання замовнику письмової інформації - юридичного експертного висновку про перелік додаткових заходів, необхідних для завершення формування пакета документів, переліку необхідних змін в документи, приведення пакету документів у відповідність з міграційним та міжнародним законодавством. Цей сервіс максимально оптимальний! Ми складемо необхідні заяви, анкети, здійснимо переклади документів з іноземної на українську мову, укладемо договори страхування від імені іноземця, завіримо необхідні документи нотаріально, оплатимо державне мито і відправимо Вам готовий пакет документів з інструкцією із застосування на будь-яку зручну для Вас адресу. Вам залишиться тільки забрати документи з поштового відділення, прийти в державні органи України за вказаною в інструкції адресою і подати вже готовий пакет документів. Справжній етап виконання послуги в нашому виконанні забезпечить юридичну точність і абсолютну впевненість для Вас при подачі документів. А в разі відмови в прийнятті документів, підготовлених нашими юридичними експертами, ми оскаржимо в судовому порядку незаконні дії державних органів без додаткової оплати - бонусом!

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Юридична консультація з отримання посвідки на тимчасове проживання на підставі шлюбу з громадянином України

Артикул C4-01-00
Актуальна
2 000 грн
2 100 грн
Порівняти
Мова консультації
Зміст послуги
Характеристики
Послугу надає Юридична компанія ЄВРОВЕКТОР
Форма взаємовідносин на договірних умовах
Мова консультації українська
Зміст послуги усна консультація
Джерело інформації в консультації законодавчі акти України та міжнародні договори
Характер консультації рекомендаційно-суб'єктивний
Відповіді, що розкриває консультація порядок отримання посвідки на тимчасове проживання в Україні, іноземцям та особам без громадянства, що зареєстрували шлюб з громадянином України
Межі застосування консультації для отримання посвідки на тимчасове проживання в Україні

АЛГОРИТМ надання послуги!

ЗАМОВНИК

- вибирає послугу;

- підписує електронний договір;

- оплачує послугу;

- отримує чек про оплату послуги.


КОМПАНІЯ - відділи надання послуг та якості:

- отримує повідомлення про оплату;

- зв'язується із Замовником і уточнює деталі;

- виконує послуги;

- перевіряє якість виконаних послуг.


КОМПАНІЯ - відділ надання послуг:

- повідомляє Замовника про готовність надати замовлені послуги:

а) надає консультацію усно (у разі замовлення усної консультації);

б) висилає Замовнику на e-mail документи, що підтверджують виконання послуг (якщо це письмова консультація);

в) передає Замовнику оригінали документів, що підтверджують факт виконання послуг, зручним для клієнта способом (якщо замовлена послуга - документ(и), що складалися Виконавцем, та/або юридичний супровід певних процедур, результатом яких є отримання певних документів у третіх осіб, в тому числі, в органах влади, підприємствах, організаціях);

- отримує від Замовника інформацію/повідомлення про відповідність - усної консультації, письмової консультації, складених документів, в залежності від замовлення - замовленим послугам.


КОМПАНІЯ - відділ якості:

- уточнює у Замовника ступінь якості наданих послуг;

- нагороджує Виконавця, якщо Замовник поставив високий бал за обслуговування;

- вносить в систему якості послуг, що надаються, - доповнення, якщо Замовник визначив, що є необхідність підвищити якість послуг;

- завершення послуги.


Ми дякуємо Вам за інтерес, проявлений до нашого сервісу, і бажаємо великих успіхів!! 

Порядок здійснення замовлення і оплати!

  1. Зробіть замовлення на сайті або по телефону.
  2. Заповніть форму замовлення або назвіть менеджеру наступні данні: прізвище, ім' я, телефон, e-mail, спосіб доставки, спосіб оплати.
    • У разі заповнення форми оплати в інтернет магазині здійсніть оплату кредитною карткою через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
    • У разі замовлення по телефону після здійснення замовлення на Ваш е-mail прийде лист з рахунком на оплату, при активації якого у Вас буде можливість сплатити послуги через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
  3. Після здійснення оплати на Ваш е-mail прийде лист-квитанція з зазначенням номера Вашого замовлення.

Шановні покупці! Перевіряйте розділ СПАМ, так як повідомлення з квитанцією може потрапити в цей розділ.

Порядок здійснення доставки!

  1. Доставка результату виконаних послуг (письмової консультації) здійснюється на e-mail Замовника.
  2. Доставка результату виконаних послуг (оформлених документів) здійснюється шляхом:
  • Самовивозу - безкоштовно;
  • Новою поштою по Україні - за тарифами пошти.
  • Кур'єром до дверей - за тарифами пошти.
  • Міжнародної поштовою службою - за тарифами пошти.

Порядок здійснення гарантійних зобов'язань!

Виконавець здійснює гарантійну підтримку якості наданих послуг протягом шести місяців з моменту їх прийняття клієнтом у випадку допущення виконавцем юридичної помилки або надання ним неповного об’єму послуг згідно із замовленням клієнта. Гарантійна підтримка не розповсюджується на послуги з надання консультації з певних питань. Послуги з надання консультації надаються з урахуванням накопиченого професійного досвіду виконавця та мають виключно рекомендований характер. Виконавець не наділений повноваженнями офіційного тлумачення законодавства, відповідно до п. 2 ст. 150 Конституції України, офіційне тлумачення Конституції України та законів України відносить до компетенції Конституційного Суду України.
 

Повернення!
Послуги не можуть бути повернуті, але гроші за неякісні послуги повертаються протягом 14 календарних днів зручним способом для клієнта (готівкою, на карту Visa/MasterCard). У разі виявлення неякісних послуг, будь ласка, зверніться до відділу якості юридичної компанії EUROVECTOR за наступними контактами:

е-mail: info@evrovektor.com
тел: +380965182838

Вгору