ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ЄВРОВЕКТОР
UAH
  • EUR
  • USD
Додайте товари для порівняння
Додаткова інформація

Реєстрація БФ - благодійного фонду в Україні онлайн - Юридичний сервіс з реєстрації бізнесу та неприбуткових організацій (НГО) в Україні.

Зміст послуг:

Порядок здійснення замовлення послуг та надання послуг з супроводу процедури реєстрації благодійного фонду в Україні: Комплекс послуг складається з двох частин: попередньої юридичної консультація та юридичного супроводу процедури реєстрації фонду в Україні..
 

Замовлення послуг може здійснюється в наступному порядку:

1. Замовлення послуги попередньої консультації щодо порядку реєстрації благодійної організації в Україні.
2. Замовлення послуги юридичного супроводу процедури реєстрація БФ в Україні.

1.Порядок надання послуги попередньої юридичної консультації з питань пов'язаних з реєстрацією благодійного фонду в Україні:

а) після здійснення замовлення послуги попередньої консультації, компанія зв'язується із замовником по телефону або мессенджерах (Viber, WhatsApp, Telegram, Zoom, Skype, Wechat);
б) проводить попередню консультацію: задає питання що стосуються виконання послуги, вивчає документи замовника і проводить попередню консультацію.
в) питання, які входять до складу послуг попередньої консультації:
- чим відрізняється БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ від благодійного фонду, товариства, установи від інших форм власності;
- як вибрати назву організації;
- які документи необхідні для реєстрації неприбуткової організації;
- які вимоги до засновників Фонду;
- які вимоги до статутного капіталу;
- як внести іноземний капітал до статутного фонду;
- які вимоги до юридичної адреси;
- які вимоги до директора;
- скільки класів КВЕД можна вибрати.
- як обрати систему оподаткування;
- яка система оподаткування підходить Вам;
- що буде якщо фонд втратить статус неприбутковості;
- які санкції можуть застосовуватися до благодійних організацій, які здійснюють нецільову допомогу;
- чи може директор працювати без зарплати;
- які вимоги до найманих працівників-іноземців фонду;
- що таке волонтерський статус;

2.Порядок надання послуги реєстрації благодійного фонду в Україні:

1) після замовлення послуги юридичного супроводу процедури реєстрації юридичної особи в Україні - компанія: а) проводить попередню консультацію з наступних питань:
- як вибрати назву організації;
- які документи необхідні для реєстрації неприбуткової організації;
- які вимоги до засновників Фонду;
- які вимоги до юридичної адреси;
- які вимоги до директора;
- скільки класів КВЕД можна вибрати;
- яка система оподаткування підходить Вам;
- чи може директор працювати без зарплати;
- які вимоги до найманих працівників іноземцям фонду;
- що таке волонтерський статус;
б) відправляє замовнику анкету;
в) складає перелік документів необхідних при складанні: довіреності для проведення реєстрації фонду, проектів статутних та реєстраційних документів;
2) складає проекти: довіреності, статутні та реєстраційні документи, погоджує їх із замовником;
3) відправляє замовнику Інструкцію про порядок засвідчення довіреності - якщо замовник не може бути присутнім при завіренні довіреності за місцем знаходження компанії виконавця;
4) замовник надсилає завірену довіреність на адресу виконавця;
5) виконавець після отримання довіреності проводить реєстрацію благодійного фонду;
6) виконавець відправляє замовнику документи підтверджують виконання послуги.

Документи для реєстрації БФ-благодійного фонду в Україні для фізичних осіб-резидентів

Найменування документа, інша інформація Характеристика ЮК З
01. Паспортний документ усіх фізичних осіб засновників

 

копія  

02. Облікова картка платника податків (ідентифікаційний код) усіх фізичних осіб засновників копія  

03. Нотаріальна довіреність на представлення інтересів оригінал

04. Найменування БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ

 

   

05. Місцезнаходження БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ (адреса реєстрації)  

06. Види діяльності  КВЕД  

07. Паспортний документ та ІПН, голови ФОНДУ копия  

08. Паспортний документ та ІПН бухгалтера (за наявності) копия  

Остаточний перелік документів надається після надання замовником повної інформації під час попереднього анкетування.

 

Відгуки 4
Thank you to EUROVECTOR for the support and legal assistance in the registration of the charitable foundation!
Відповісти
Czy mieszkaniec Polski może zarejestrować organizację charytatywną przez internet?
Відповісти
Дякую! Швидко та без проблем, з вашою допомогою, зареєстрували благодійний фонд! Респект! Рекомендую всім!
Відповісти
Хочу зареєструвати БФ для здійснення волонтерської діяльності. Цікавить чи надаєте ви консультацію стосовно податкової і звітності.
Відповісти
Орест, Доброго дня. Так, на консультації юрист розкриває загальні питання, які виникають у засновників перед реєстрацією благодійного фонду. У тому числі, вибір системи оподаткування та інші питання пов'язані з податковим обліком неприбуткових організацій
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Реєстрація Благодійного Фонду в Україні онлайн: усна юридична консультація, код послуги А2-09-01-00

Артикул А2-09-01-00
Актуальна
2 000 грн
3 800 грн
Порівняти
Зміст послуги
Склад засновників
Оберіть систему оподаткування

Базові ставки податків на прибуток або доходи суб'єктів господарювання:

єдиний податок - 5% з доходу (дохід - кошти отримані від продажу);
єдиний податок - 3% з доходу і 20% ПДВ (ПДВ - податок на додану вартість);
єдиний податок (фермерське господарство) - 0,19 - 6,33% вартості 1 га;
загальна система - 18% з прибутку (прибуток = дохід-витрати);
загальна система - 18% з прибутку і 20% ПДВ.

Аутсорсинг

Виконання юридичних та/або бухгалтерських послуг на основі договору про надання послуг ЮК ЄВРОВЕКТОР

Здійснення волонтерської діяльності

Це статус організації, яка може приймати на умовах договору про волонтерську діяльність осіб-добровольців для досягнення мети організації (надання широкого кола допомоги, включаючи збір коштів, надання послуг та інші форми громадянської участі на благо громадськості без винагороди за свою участь)

Юридична адреса

Однією з вимог до ТОВ перед реєстрацією є наявність юридичної адреси (адреси місця знаходження). Якщо у Вас не має такої адреси, оберіть в цьому фільтрі відповідь - "да", і ми Вам запропонуємо таку адресу.

Характеристики
Послугу надає юридична компанія ЄВРОВЕКТОР
Форма взаємовідносин

 

Публічний договір приєднання про надання послуг 

 

на договірних умовах
Перелік населених пунктів, де надається послуга Одеса; Київ; Миколаїв.
Зміст першого сервісу - 1.1 юридична консультація - розкриває загальні питання порядку, що виникають у Засновників перед реєстрацією благодійного фонду
Зміст першого сервісу - 1.2 об'єм юридичної консультації - до 10 хв.

АЛГОРИТМ надання послуги!

ЗАМОВНИК

- вибирає послугу;

- підписує електронний договір;

- оплачує послугу;

- отримує чек про оплату послуги.


КОМПАНІЯ - відділи надання послуг та якості:

- отримує повідомлення про оплату;

- зв'язується із Замовником і уточнює деталі;

- виконує послуги;

- перевіряє якість виконаних послуг.


КОМПАНІЯ - відділ надання послуг:

- повідомляє Замовника про готовність надати замовлені послуги:

а) надає консультацію усно (у разі замовлення усної консультації);

б) висилає Замовнику на e-mail документи, що підтверджують виконання послуг (якщо це письмова консультація);

в) передає Замовнику оригінали документів, що підтверджують факт виконання послуг, зручним для клієнта способом (якщо замовлена послуга - документ(и), що складалися Виконавцем, та/або юридичний супровід певних процедур, результатом яких є отримання певних документів у третіх осіб, в тому числі, в органах влади, підприємствах, організаціях);

- отримує від Замовника інформацію/повідомлення про відповідність - усної консультації, письмової консультації, складених документів, в залежності від замовлення - замовленим послугам.


КОМПАНІЯ - відділ якості:

- уточнює у Замовника ступінь якості наданих послуг;

- нагороджує Виконавця, якщо Замовник поставив високий бал за обслуговування;

- вносить в систему якості послуг, що надаються, - доповнення, якщо Замовник визначив, що є необхідність підвищити якість послуг;

- завершення послуги.


Ми дякуємо Вам за інтерес, проявлений до нашого сервісу, і бажаємо великих успіхів!! 

Порядок здійснення замовлення і оплати!

  1. Зробіть замовлення на сайті або по телефону.
  2. Заповніть форму замовлення або назвіть менеджеру наступні данні: прізвище, ім' я, телефон, e-mail, спосіб доставки, спосіб оплати.
    • У разі заповнення форми оплати в інтернет магазині здійсніть оплату кредитною карткою через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
    • У разі замовлення по телефону після здійснення замовлення на Ваш е-mail прийде лист з рахунком на оплату, при активації якого у Вас буде можливість сплатити послуги через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
  3. Після здійснення оплати на Ваш е-mail прийде лист-квитанція з зазначенням номера Вашого замовлення.

Шановні покупці! Перевіряйте розділ СПАМ, так як повідомлення з квитанцією може потрапити в цей розділ.

Порядок здійснення доставки!

  1. Доставка результату виконаних послуг (письмової консультації) здійснюється на e-mail Замовника.
  2. Доставка результату виконаних послуг (оформлених документів) здійснюється шляхом:
  • Самовивозу - безкоштовно;
  • Новою поштою по Україні - за тарифами пошти.
  • Кур'єром до дверей - за тарифами пошти.
  • Міжнародної поштовою службою - за тарифами пошти.

Порядок здійснення гарантійних зобов'язань!

Виконавець здійснює гарантійну підтримку якості наданих послуг протягом шести місяців з моменту їх прийняття клієнтом у випадку допущення виконавцем юридичної помилки або надання ним неповного об’єму послуг згідно із замовленням клієнта. Гарантійна підтримка не розповсюджується на послуги з надання консультації з певних питань. Послуги з надання консультації надаються з урахуванням накопиченого професійного досвіду виконавця та мають виключно рекомендований характер. Виконавець не наділений повноваженнями офіційного тлумачення законодавства, відповідно до п. 2 ст. 150 Конституції України, офіційне тлумачення Конституції України та законів України відносить до компетенції Конституційного Суду України.
 

Повернення!
Послуги не можуть бути повернуті, але гроші за неякісні послуги повертаються протягом 14 календарних днів зручним способом для клієнта (готівкою, на карту Visa/MasterCard). У разі виявлення неякісних послуг, будь ласка, зверніться до відділу якості юридичної компанії EUROVECTOR за наступними контактами:

е-mail: info@evrovektor.com
тел: +380965182838

Вгору