Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик

Відновлення, отримання: дубліката, витяга, архівної копії свідоцтва про реєстрацію шлюбу (одруження) в Україні для іноземців і громадян України - онлайн замовлення

Якщо Ви іноземець, особа без громадянства або громадянин України, та Вам необхідно відновити, отримати повторно своє або Ваших батьків, дітей, діда або баби свідоцтво про реєстрацію шлюбу (одруження) в Україні, Вам дуже пощастило, ми пропонуємо Вам найлегший спосіб це зробити. Ми розробили для Вас дуже зручний сервіс, за допомогою якого Ви можете замовити цю послугу з будь -якої країни за наявності доступу до інтернету.

Умови отримання послуги!

1. Замовити послугу відновлення свідоцтва про реєстрацію шлюбу (одруження) в Україні може: один з подружжя, фізична особа що досягла 16-річного віку, про своїх батьків та усиновлювачів.
2. Замовити послугу отримання витягу про реєстрацію шлюбу (одруження) в Україні може наступний перелік осіб:

- один з подружжя;
- фізична особа що досягненні 16-річного віку про своїх родичів (батьки, діти, баба, дід, прабаба, прадід, внуки, правнуки, брат та сестра (повнорідні і неповнорідні) та інші),  усиновлювачів та усиновлених.

3. Після припинення шлюбу внаслідок його розірвання свідоцтва про шлюб повторно не видаються. 4. У разі припинення шлюбу внаслідок його розірвання замість свідоцтва надається витяг про реєстрацію шлюбу (одруження) особи в Україні.
5. В залежності від мети замовника, витяг про реєстрацію шлюбу можуть видаватись з наступним змістом: а) витяг про державну реєстрацію шлюбу щодо підтвердження дошлюбного прізвища; б) витяг про державну реєстрацію шлюбу щодо підтвердження факту одруження; в) витяг про реєстрацію шлюбу із зазначенням відомостей про другого з подружжя 6. Відновити, отримати повторно свідоцтво або витяг про реєстрацію шлюбу (одруження) в Україні, можливо за період, до 1945 року.

5. З 1928 - 1945 роки, замість свідоцтва або витягу надається архівна довідка про реєстрацію шлюбу (одруження) особи в Україні.
7. До 1928 року є змога отримати інформацію з інших джерел, але наша компанія такі послуги не надає.
8. Результатом виконання послуг вважається отримання та надання Замовнику свідоцтва, витяга, архівної довідки про реєстрацію шлюбу (одруження) особи в Україні, або витяг про відсутність інформації про реєстрацію шлюбу (одруження) відповідного громадянин в державних засобах зберігання даних України.

9. У разі отримання відповіді - витягу про відсутність інформації в державних засобах зберігання даних про реєстрацію шлюбу (одруження) відповідного громадянина в Україні, Замовник, який має докази про факт реєстрації шлюбу осіб в Україні може звернутись до суду України. Замовлення послуг представництва у суді здійснюється окремо.

Як отримати послугу?

Послуга замовляється онлайн та виконується дистанційно, єдине, що від Вас потрібно, це декілька документів:

- копія паспорта;
оригінал довіреності на представників нашої компанії на представництво Ваших інтересів в державних органах України при отриманні свідоцтва про реєстрацію шлюбу в Україні (текст довіреності та інструкцію, щодо порядку її оформлення надається нашою компанію).
- якщо Замовником послуг виступає близький родич, додатково надаються документи про родинні зв’язки.
- якщо Замовником послуг виступає усиновлювач та усиновлений, додатково надаються документи про відповідні зв'язки, повноваження, статус.

Інструкція про порядок засвідчення зазначених вище документів буде спрямована на e-mail Замовника після здійснення замовлення послуг.
У разі відсутності зазначених вище документів, замовте попередню консультацію у фахівців компанії.

Деталі по кожній обраній послузі вивчайте в розділі характеристики, які є невід'ємною частиною послуги.

П’ять суттєвих переваг нашого сервісу:

1. Ми - досвідчена, високоорганізована юридична компанія, яка працює офіційно та сплачує всі необхідні податки, тож ми офіційно укладаємо з Вами угоду на ті послуги, що Ви у нас замовляєте на сайті.
2. Вам не потрібно шукати банки, щоб перевести нам кошти. Замовлення послуги, та оплата здійснюється прямо на сайті.
3. Після здійснення оплати на Вашу пошту прийде чек про сплату замовлених послуг, що є запорукою виконання нашою компанією своїх зобов'язань.

4. На сайті встановлений сертифікат безпеки, крім того, наш сайт перевірений фінансовим моніторингом державної фінансової установи та одними з найнадійнішими платіжними системами, які акредитовані Національним банком України, на відповідність нашого сервісу законодавству та системної безпеки для відвідувачів, тож фінансові операції є безпечними.
5. Послуга виконується дистанційно, тож якщо Ви за кордоном, Вам не потрібно витрачати час та гроші на поїздку в Україну, а якщо Ви в Україні, то Вам не потрібно ризикувати здоров'ям у подорожі до державних органів, та не одноразовим відвідуванням цих органів для отримання послуги.

Якщо ми Вас переконали, то не витрачайте часу, виберіть в меню послуги громадянство та країну застосування замовленого документа, прочитайте уважно характеристики послуги та натискайте купити, а далі все, як в інтернет магазині. Ви вже готові? - Тоді замовляйте, і ми перейдемо до виконання послуги!

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Дублікат, архівна копія свідоцтва про реєстрацію шлюбу (одруження) в Україні - онлайн замовлення, усна консультація, підготовка документів, повторне отримання свідоцтва про реєстрацію шлюбу (одруження) в Україні, код послуги А10-03-00

Артикул А10-03-00
Актуальна
850 грн
2 350 грн
Зміст послуги
Громадянство Замовника
Країна застосування замовленого документа
Характеристики
Послугу надає юридична компанія ЄВРО-ВЕКТОР
Громадянство Замовника громадянин України
Зміст послуги усна консультація, підготовка документів, повторне отримання свідоцтва про реєстрацію шлюбу (одруження) в Україні
Розділ 2. Специфікація за змістом обраних послуг:
пп. 2.30 надання попередньої юридичної консультації
пп. 2.32 складання тексту довіреності для юридичного супроводу повторного отримання свідоцтва про реєстрацію шлюбу (одруження) в Україні
пп. 2.33 складання інструкції щодо порядку завірення тексту довіреності
пп. 2.34 відправлення тексту довіреності і інструкції на е-mail Замовника
пп. 2.35 проведення консультації Замовника в процесі оформлення довіреності
пп. 2.36 організація відправлення і отримання через поштові служби оформленої довіреності
пп. 2.40 заповнення заяви про повторну видачу свідоцтва про шлюб
пп. 2.41 подання заяви в державні органи України на повторне отримання свідоцтва про реєстрацію шлюбу (одруження)
пп. 2.42 моніторинг за дотриманням державними органами України законодавства при розгляді заяви щодо видачі дубліката свідоцтва про реєстрацію шлюбу (одруження)
пп. 2.43 отримання свідоцтва про реєстрацію шлюбу (одруження) в державних органах України
пп. 2.47 відправлення відновленого свідоцтва про реєстрацію шлюбу (одруження) в Україні на адресу Замовника
Розділ 3. Документи, що отримує Замовник:
пп. 3.1 копія/дублікат свідоцтва про реєстрацію шлюбу (одруження) в Україні
пп. 3.2 довіреність, що надавалася Замовником на представництво інтересів в державних органах
Термін підготовки пакету документів 2-8 годин
Терміни виконання послуг 1-4 дні. Увага! У зв'язку з карантином терміни можуть не витримуватися
Спосіб отримання підготовленого пакету документів в офісі компанії або поштовою службою за рахунок Замовника

АЛГОРИТМ надання послуги!

ЗАМОВНИК

- вибирає послугу;

- підписує електронний договір;

- оплачує послугу;

- отримує чек про оплату послуги.


КОМПАНІЯ - відділи надання послуг та якості:

- отримує повідомлення про оплату;

- зв'язується із Замовником і уточнює деталі;

- виконує послуги;

- перевіряє якість виконаних послуг.


КОМПАНІЯ - відділ надання послуг:

- повідомляє Замовника про готовність надати замовлені послуги:

а) надає консультацію усно (у разі замовлення усної консультації);

б) висилає Замовнику на e-mail документи, що підтверджують виконання послуг (якщо це письмова консультація);

в) передає Замовнику оригінали документів, що підтверджують факт виконання послуг, зручним для клієнта способом (якщо замовлена послуга - документ(и), що складалися Виконавцем, та/або юридичний супровід певних процедур, результатом яких є отримання певних документів у третіх осіб, в тому числі, в органах влади, підприємствах, організаціях);

- отримує від Замовника інформацію/повідомлення про відповідність - усної консультації, письмової консультації, складених документів, в залежності від замовлення - замовленим послугам.


КОМПАНІЯ - відділ якості:

- уточнює у Замовника ступінь якості наданих послуг;

- нагороджує Виконавця, якщо Замовник поставив високий бал за обслуговування;

- вносить в систему якості послуг, що надаються, - доповнення, якщо Замовник визначив, що є необхідність підвищити якість послуг;

- завершення послуги.


Ми дякуємо Вам за інтерес, проявлений до нашого сервісу, і бажаємо великих успіхів!! 

Порядок здійснення замовлення і оплати!

  1. Зробіть замовлення на сайті або по телефону.
  2. Заповніть форму замовлення або назвіть менеджеру наступні данні: прізвище, ім' я, телефон, e-mail, спосіб доставки, спосіб оплати.
    • У разі заповнення форми оплати в інтернет магазині здійсніть оплату кредитною карткою через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
    • У разі замовлення по телефону після здійснення замовлення на Ваш е-mail прийде лист з рахунком на оплату, при активації якого у Вас буде можливість сплатити послуги через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
  3. Після здійснення оплати на Ваш е-mail прийде лист-квитанція з зазначенням номера Вашого замовлення.

Шановні покупці! Перевіряйте розділ СПАМ, так як повідомлення з квитанцією може потрапити в цей розділ.

Порядок здійснення доставки!

  1. Доставка результату виконаних послуг (письмової консультації) здійснюється на e-mail Замовника.
  2. Доставка результату виконаних послуг (оформлених документів) здійснюється шляхом:
  • Самовивозу - безкоштовно;
  • Новою поштою по Україні - за тарифами пошти.
  • Кур'єром до дверей - за тарифами пошти.
  • Міжнародної поштовою службою - за тарифами пошти.

Порядок здійснення гарантійних зобов'язань!

Виконавець здійснює гарантійну підтримку якості наданих послуг протягом шести місяців з моменту їх прийняття клієнтом у випадку допущення виконавцем юридичної помилки або надання ним неповного об’єму послуг згідно із замовленням клієнта. Гарантійна підтримка не розповсюджується на послуги з надання консультації з певних питань. Послуги з надання консультації надаються з урахуванням накопиченого професійного досвіду виконавця та мають виключно рекомендований характер. Виконавець не наділений повноваженнями офіційного тлумачення законодавства, відповідно до п. 2 ст. 150 Конституції України, офіційне тлумачення Конституції України та законів України відносить до компетенції Конституційного Суду України.

 

Повернення!
Послуги не можуть бути повернуті, але гроші за неякісні послуги повертаються протягом 14 календарних днів зручним способом для клієнта (готівкою, на карту Visa/MasterCard). У разі виявлення неякісних послуг, будь ласка, зверніться до відділу якості юридичної компанії EUROVECTOR за наступними контактами:

е-mail: control.dept@evrovektor.com
тел: +380965182838

Вгору