Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Дублікат, архівна копія свідоцтва про зміну імені, прізвища та інших особистих даних в Україні - онлайн замовлення, усна консультація, підготовка документів, повторне отримання свідоцтва про зміну особистих даних в Україні, код послуги А10-05-00

Артикул А10-05-00
Актуальна
2 600 грн
4 100 грн
Зміст послуги
Громадянство Замовника
Країна застосування замовленого документа
Характеристики
Послугу надає юридична компанія ЄВРО-ВЕКТОР
Громадянство Замовника громадянин України
Зміст послуги усна консультація, підготовка документів, повторне отримання свідоцтва про зміну особистих даних в Україні
Розділ 2. Специфікація за змістом обраних послуг:
пп. 2.30 надання попередньої юридичної консультації
пп. 2.32 складання тексту довіреності для юридичного супроводу повторного отримання свідоцтва про зміну імені, прізвища та інших особистих даних в Україні
пп. 2.33 складання інструкції щодо порядку завірення тексту довіреності
пп. 2.34 відправлення тексту довіреності і інструкції на е-mail Замовника
пп. 2.35 проведення консультації Замовника в процесі оформлення довіреності
пп. 2.36 організація відправлення і отримання через поштові служби оформленої довіреності
пп. 2.40 заповнення заяви про повторну видачу свідоцтва про зміну імені, прізвища та інших особистих даних в Україні
пп. 2.41 подання заяви в державні органи України на повторне отримання свідоцтва про зміну імені, прізвища та інших особистих даних
пп. 2.42 моніторинг за дотриманням державними органами України законодавства при розгляді заяви щодо видачі дубліката свідоцтва про зміну імені, прізвища та інших особистих даних
пп. 2.43 отримання свідоцтва про зміну імені, прізвища та інших особистих даних в державних органах
пп. 2.47 відправлення відновленого свідоцтва про зміну імені, прізвища та інших особистих даних в Україні на адресу Замовника
Розділ 3. Документи, що отримує Замовник:
пп. 3.1 копія/дублікат свідоцтва про зміну імені, прізвища та інших особистих даних в Україні
пп. 3.2 довіреність, що надавалася Замовником на представництво інтересів в державних органах
Термін підготовки пакету документів 2-8 годин
Терміни виконання послуг 1-4 дні. Увага! У зв'язку з карантином терміни можуть не витримуватися
Спосіб отримання підготовленого пакету документів в офісі компанії або поштовою службою за рахунок Замовника

АЛГОРИТМ надання послуги!

ЗАМОВНИК

- вибирає послугу;

- підписує електронний договір;

- оплачує послугу;

- отримує чек про оплату послуги.


КОМПАНІЯ - відділи надання послуг та якості:

- отримує повідомлення про оплату;

- зв'язується із Замовником і уточнює деталі;

- виконує послуги;

- перевіряє якість виконаних послуг.


КОМПАНІЯ - відділ надання послуг:

- повідомляє Замовника про готовність надати замовлені послуги:

а) надає консультацію усно (у разі замовлення усної консультації);

б) висилає Замовнику на e-mail документи, що підтверджують виконання послуг (якщо це письмова консультація);

в) передає Замовнику оригінали документів, що підтверджують факт виконання послуг, зручним для клієнта способом (якщо замовлена послуга - документ(и), що складалися Виконавцем, та/або юридичний супровід певних процедур, результатом яких є отримання певних документів у третіх осіб, в тому числі, в органах влади, підприємствах, організаціях);

- отримує від Замовника інформацію/повідомлення про відповідність - усної консультації, письмової консультації, складених документів, в залежності від замовлення - замовленим послугам.


КОМПАНІЯ - відділ якості:

- уточнює у Замовника ступінь якості наданих послуг;

- нагороджує Виконавця, якщо Замовник поставив високий бал за обслуговування;

- вносить в систему якості послуг, що надаються, - доповнення, якщо Замовник визначив, що є необхідність підвищити якість послуг;

- завершення послуги.


Ми дякуємо Вам за інтерес, проявлений до нашого сервісу, і бажаємо великих успіхів!! 

Порядок здійснення замовлення і оплати!

  1. Зробіть замовлення на сайті або по телефону.
  2. Заповніть форму замовлення або назвіть менеджеру наступні данні: прізвище, ім' я, телефон, e-mail, спосіб доставки, спосіб оплати.
    • У разі заповнення форми оплати в інтернет магазині здійсніть оплату кредитною карткою через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
    • У разі замовлення по телефону після здійснення замовлення на Ваш е-mail прийде лист з рахунком на оплату, при активації якого у Вас буде можливість сплатити послуги через платіжні системи в privat24, Google Pay, LiqPay, WayForPay.
  3. Після здійснення оплати на Ваш е-mail прийде лист-квитанція з зазначенням номера Вашого замовлення.

Шановні покупці! Перевіряйте розділ СПАМ, так як повідомлення з квитанцією може потрапити в цей розділ.

Порядок здійснення доставки!

  1. Доставка результату виконаних послуг (письмової консультації) здійснюється на e-mail Замовника.
  2. Доставка результату виконаних послуг (оформлених документів) здійснюється шляхом:
  • Самовивозу - безкоштовно;
  • Новою поштою по Україні - за тарифами пошти.
  • Кур'єром до дверей - за тарифами пошти.
  • Міжнародної поштовою службою - за тарифами пошти.

Порядок здійснення гарантійних зобов'язань!

Виконавець здійснює гарантійну підтримку якості наданих послуг протягом шести місяців з моменту їх прийняття клієнтом у випадку допущення виконавцем юридичної помилки або надання ним неповного об’єму послуг згідно із замовленням клієнта. Гарантійна підтримка не розповсюджується на послуги з надання консультації з певних питань. Послуги з надання консультації надаються з урахуванням накопиченого професійного досвіду виконавця та мають виключно рекомендований характер. Виконавець не наділений повноваженнями офіційного тлумачення законодавства, відповідно до п. 2 ст. 150 Конституції України, офіційне тлумачення Конституції України та законів України відносить до компетенції Конституційного Суду України.

 

Повернення!
Послуги не можуть бути повернуті, але гроші за неякісні послуги повертаються протягом 14 календарних днів зручним способом для клієнта (готівкою, на карту Visa/MasterCard). У разі виявлення неякісних послуг, будь ласка, зверніться до відділу якості юридичної компанії EUROVECTOR за наступними контактами:

е-mail: control.dept@evrovektor.com
тел: +380965182838

Вгору